Todo é posible cando se pon intención: como facer que a Hora de Ler sexa un momento pracenteiro na aula para todos e todas. Un exemplo da aula de 2º de Primaria, que visibilizamos aquí reproducindo o que a mestra nos conta no seu blog de aula.
" Iniciamos o día coa Hora de Ler.
Cada quen sabe o que ten que facer.
Distribuímonos polas mesas, nos dous ordenadores e no Cantiño da Lectura.
Esta é a nosa última sección. A intención era de que fose un lugar agradable para ler no que promover unha lectura inclusiva e fomentar a lectura. Unha zona da aula onde todos estamos desexando ir pois alí atopámonos tan cómodos coma no sofá da nosa casa.
Cada quen aporta a súa sabiduría, o bon facer, os seus coñecementos lectores (Xa son moitos que estamos en 2º!!!), ou as súas habilidades sociais.
É sorprendente o moito que aprendemos todos!
Compartimos con vós estes fermosos momentos."
Cada quen sabe o que ten que facer.
Distribuímonos polas mesas, nos dous ordenadores e no Cantiño da Lectura.
Esta é a nosa última sección. A intención era de que fose un lugar agradable para ler no que promover unha lectura inclusiva e fomentar a lectura. Unha zona da aula onde todos estamos desexando ir pois alí atopámonos tan cómodos coma no sofá da nosa casa.
Cada quen aporta a súa sabiduría, o bon facer, os seus coñecementos lectores (Xa son moitos que estamos en 2º!!!), ou as súas habilidades sociais.
É sorprendente o moito que aprendemos todos!
Compartimos con vós estes fermosos momentos."
No hay comentarios:
Publicar un comentario